NOTICE: This advertiser has not been verified yet. (What does this mean?)

Superpromoter Academy

Category
Cursussen en opleidingen
Price
1.350,00 Dam
Advertiser
Rijn Vogelaar

De Superpromoter Academy is een tweedaagse training over klant- en medewerker-enthousiasme gegeven door Rijn Vogelaar (auteur van ondermeer "De Superpromoter". Het bedrag is inclusief hotelovernachting in Hotel Quartier du Port en kookworkshop door Sieberen Meerema. Mocht een overnachting niet nodig zijn is dan valt het bedrag lager uit. In deze training komen de volgende elementen aan te orde:

  • De relatie tussen klant- en medewerker-enthousiasme.
  • Hoe je klantgerichtheid integraal op de kaart kan zetten.
  • Hoe je als team in flow kan komen door focus op klantgerichtheid.
  • Op welke wijze afdelingen beter kunnen samenwerken om de klant te bedienen.
  • Het verschil tussen tevredenheid, loyaliteit en aanbevelen.
  • Het belang van superpromoters en hoe ze te vinden, begrijpen en ondersteunen.
  • Hoe je klantmetingen, zoals NPS, kunt gebruiken om te verbeteren, medewerkers te motiveren en klantenthousiasme aan te wakkeren.
  • Welke rol social media kan spelen bij het verspreiden van enthousiasme.

Deelnemers over de Superpromoter Academy:

Hans Straus, Business Unit Manager Nationale Nederlanden:

Ik had al positieve verhalen gehoord over de Superpromoter Academy. Misschien herken je in zo’n geval het risico dat je met te grote verwachtingen zelf gaat deelnemen, waardoor jouw ervaring alleen maar kan tegenvallen. Nou, integendeel. Wat een feest, wat een gevoel van thuiskomen. Ineens blijken jouw ideeën over enthousiasme en positiviteit versus negativiteit niet meer zo vreemd te zijn. Een enthousiaste groep medestudenten, herkenbare voorbeelden die eigenlijk eenvoudig toe te passen zijn en direct een wereld van verschil veroorzaken. Sfeervolle ambiance (hotel Quartier du Port) en het enthousiasme van Rijn Vogelaar. Met simpele, maar o zo herkenbare metaforen, vallen er meerdere kwartjes.
De opleiding deed ik twee jaar geleden. Nog dagelijks probeer ik het geleerde in praktijk te brengen. Het nieuwe boek van Rijn (Negativiteit Mania) geeft daarbij weer een extra boost.
Ik geniet van het superpromoter-zijn en probeer collega’s en vrienden datzelfde gevoel te laten ervaren. En niet zonder resultaat. Bij ons in de organisatie zijn we nu al met zo’n 48 superpromoters en dat aantal gaat de komende maanden nog verder toenemen. De volgende groep staat al te trappelen !

Anna Francken, Fotograaf en werkzaam bij de Volksbank:

Wat een paar waanzinnige dagen met mijn collega’s tijdens de Super Promoter Acadamy van Rijn. Ik voelde dat mijn hart weer in vuur en vlam kwam te staan. Mooie gesprekken en mooie opdrachten tijdens deze dagen die je aan het denken zetten. En als je dan ook nog met je eigen opdracht (Een maand op minimum) de verbinding maakt met je klanten dan kan het niet meer stuk. Ik hoef maar aan deze dagen terug te denken en voel het enthousiasme door mijn bloed stromen.

Patrick Lerou, Senior Manager Philips Healthcare:

Het concept of gedachtegoed ‘Superpromoter’ is eenvoudig en tegelijk enorm briljant. Het verschuiven van de focus naar promoters heeft voor mij veel deuren geopend en vele gesprekken, workshops ed rondom het meten van klantervaring prettiger gemaakt. Het enthousiasme van klanten wat ik terug kon geven aan de organisatie doet enorm veel goeds en zet tegelijk meer in beweging.  Voor een ieder die direct of indirect met klanten te maken heeft is de Superpromoter academy een must. Laat je verrassen, inspireren en motiveren!

Meer informatie over de boeken, worksops en trainingen van Rijn Vogelaar www.rijnvogelaar.nl (allen te betalen in DAM). Specifiek informatie over de Superpromoter Academy en de data zijn te vinden op www.superpromoteracademy.com/nl/academy/

NOTICE: This advertiser has not been verified yet. (What does this mean?)

Contact advertiser?

via Dam